Saturday, December 25, 2010

25/12 2010

hari nie hari sabtu ( semua orang dah tau) tapi tak pe la aku nak beritahu jugak, hari ni pun hari yang biasa dalam hidup aku tak de perkara yang menarik pun berlaku, bangun tidur je terus kena marah,, mood pun jadi x on je,, aduyai. aku tau la yang aku ni seorang yang tak berguna dalam keluarga tapi janganlah marah2, kecik hati den,, hahaha,,,menyampah aku,,kadang2 aku terfikir jugak kenapa aku ni seorang yang agak tidak berguna. aku memang betul tak berguna atau aku je yang fikir macam tu, padahal aku seorang yang sangat berguna (syak sendiri). kebanyakan ahli keluarga aku cakap aku ni seorang yang super pemalas. betul ke ? aku pun tak tahu tapi betul kot yang aku nie seorang sangat pemalas. pemalas sangat ke aku ni?  setelah aku fikir hampir 1000 kali, memang terbukti aku ni seorang yang agak pemalas. aku  malas bangun pagi, malas basuh pinggan, malas basuh baju dan malas study tapi aku sangat rajin kalau bab2 makan,,hahahaha,,sebab makan tu sedap la, nikmat tu. aku bersyulur sangat walaupun aku ni kuat makan tapi body aku maintain je. maybe sebab dah keturunan kot, hahaha,,hari ni best coz permainan sepak takraw kat kampung aku kembali mengganas. auranya dah kembali menghangatkan kampung aku. walaupun kitorang tak dapat mewakili malaysia dalam sukan ni tapi semangat kitorang mengalahkan pemain2 malaysia, tak percaya tanyalah aku. tapi aku rasa aku sorang je lemah semangat coz aku  tahap permainan aku teruk lagi, aku dah try upgrade kan keupayaan aku tapi still tak meningkat lagi, tak pe aku akan terus berusaha dan berusaha untuk menjadi seorang pemain takraw yang terbaik.apit kiri yang terbaik.aku akan buktikan satu hari nanti yang aku akan jadi seorang pemain yang digeruni lawan, ceh, nampak cam semangat je aku kan tapi hakikatnya aku memang seorang pemain yang low class,,,

No comments:

Post a Comment

Followers