Saturday, February 19, 2011

pantai

aku adalah seorang yang suka sangat pergi pantai. korang pulak macam mane ? pantai adalah satu tempat yang sangat best untuk menenangkan fikiran di samping dapat menikmati udara yang sangat segar, ayat aku macam skima sangat erk ? sorry, aku bukannya sorang yang berbakat dalam bidang penulisan tapi aku memang seorang yang sangat suka menulis  bila aku rasa bosan atau aku rasa macam nak menulis, aku mintak maaf sekali lagi coz aku tak reti nak buat gaya penulisan yang hebat2 seprti penulis2 lain, yang aku tau menulis je, berbalik tentang pantai, semenjak aku jadi seorang love loser ni aku semakin kerap pergi pantai untuk menenangkan fikiran yang kacau dan mengimbau kembali kenangan silam antara aku dengan si dia pada satu masa dahulu,  aku juga suka melihat ragam pelbagai manusia kat pantai. ada macam2 jenis manusia yang aku lihat. aku suka sangat melihat pasangan kapel kat situ, jauh di sudut hati aku ingin mengulang kembali love story aku dengan seseorang yang special di hati aku satu ketika masa dahulu. aku ingin menikmati keindahan pantai sekali lagi dengan dia, tapi apakan daya aku semua itu tak mampu aku lakukan lagi kerana aku tetap akan begini, aku akan bekelana sendirian lagi. pernah juga aku teringin nak pikat awek lain tapi aku sedar siapa diri aku ini, aku seorang yang tak mempunyai bakat dalam bab2 pikat awek ni. aku pun atcely memang tak pandai nak takcle perempuan. aku rasa rendah diri sangat2. aku takut aku kena reject. malu bro. dan yang paling penting aku rasa tiada sebab untuk girl suka kat aku, nak kata aku hensem. jauh panggang dari api, duit? duit aku pun aku cukup2 makan je. so the simple words is i have nothing,

No comments:

Post a Comment

Followers